Alles nog even op een rijtje:
Bedrijfsgegevens:
Rustiek Leven
Kvk: 53439066
BTW-id: NL002278739B35
Hoofdkantoor en retouradres:
Postbus 92
3150 AB Hoek van Holland
(Geen bezoek of het afhalen van bestellingen mogelijk)
Een bestelling plaatsen
Wij willen natuurlijk jouw bestelproces zo gemakkelijk mogelijk maken.
Om iets te bestellen, doorloop je de volgende stappen.
1. Kies je gewenste product uit en klik op ‘in winkelmand’.
2. Wanneer je alles gevonden hebt, kun je op ‘winkelmand bekijken’ klikken of in het menu om het icoontje van een tasje klikken.
3. Controleer of alles klopt en klik op ‘ doorgaan naar afrekenen’.
4. Nu kun je inloggen als je al eerder bij ons besteld hebt of je gegevens invullen.
5. Kies vervolgens je gewenste betaalmethode en klik op ‘bestelling plaatsen’.
6. Je wordt nu omgeleid naar de beveiligde betaalomgeving en door te betalen kun je je bestelling afronden.
7. Vervolgens ontvang je van ons je bestelbevestiging en gaan we voor je aan de slag zodra we de betaling in goede orde ontvangen hebben.
Verzending
Wij streven er natuurlijk naar je bestelling zo snel mogelijk naar je te verzenden vanuit Breda in Nederland.
Voor bijna elke bestelling geldt dan ook dat we je bestelling binnen 5 werkdagen verzenden, soms kan dit echter ook uitlopen tot 7 werkdagen.
De verzendkosten bedragen: €6,95 in Nederland en België.
Hierbij draag je er wel zelf zorg voor dat je je (adres)gegevens tijdens het bestelproces goed invult.
Wij kunnen er niks aan doen als daar een fout in zit en de bestelling al verzonden is.
Je ontvangt, zodra wij je bestelling verstuurd hebben, van ons een track and trace.
Hiermee kun je zien wanneer de bezorger bij jou aan de deur komt.
In de meeste gevallen doet de bezorger een tweede bezorgpoging als je de eerste bezorgpoging niet thuis blijkt te zijn.
Bij drukte bij de bezorgdienst kan het echter zijn dat de bezorger slechts 1 bezorgpoging doet.
Je pakket wordt dan of bij de buren afgeleverd of bij het dichtstbijzijnde ophaalpunt.
Ruilen en retourneren
Je mag binnen 14 dagen nadat je je bestelling ontvangen hebt retourneren.
Vanwege hygiënische redenen kunnen we alleen ongebruikte producten terugnemen.
Ook kunnen wij alleen producten terugnemen als ze in de originele verpakking geretourneerd worden.
Je draagt ook zelf het risico van het retourneren en de kosten hiervoor.
De kosten hiervoor bedragen meestal rond de €6,95.
Als je een of meerdere producten wilt retourneren, kun je ons een mailtje sturen.
Zo weten wij van te voren dat je iets naar ons terugstuurt en kunnen wij dit proces zo spoedig mogelijk laten verlopen.
Stop bij de producten (in de doos) die je wilt retourneren ook een briefje met de volgende gegevens daarop:
jouw naam:
Adres:
Ordenummer:
Datum waarop je deze producten ontvangen hebt:
Handtekening:
Huidige datum:
Mail ook na het versturen ons de track and trace code.
Zodra wij je geretourneerde producten onbeschadigd en ongebruikt ontvangen hebben, wordt binnen 14 dagen het bijbehorende bedrag terug op je rekening gestort
Garantie
Bij onze producten geldt de wettelijke garantie dat het product datgene is en/of doet wat je er als consument redelijkerwijs van mag verwachten.
Wanneer je je producten echter zelf beschadigd of laat vallen, kunnen we helaas geen garantie meer bieden.
Evenals wanneer je er iets mee doet waar het product niet voor bestemd is.